• Térben oktat 3D-s tartalmakat: A felhasználó nem egy 2D-s kijelzőn látja a „3D-s” programot, hanem bekerül ugyanabba a térbeli világba, ahol az események, szemléltetések zajlanak
  • Hatékony otthoni tanulásra alkalmas
  • Még nem létezik VR-térgeometria oktató program, egyedülálló
  • Ez a környezet új szintre emeli a bevonódást, az „immersiont” is: A felhasználó a kezébe veheti a tárgyakat, saját maga fedezheti fel a szinteket
  • Tanuló motiválása, játékos oktatás
    • Folyamatos pozitív visszajelzés
    • Személyhez igazodik: tempójában, elmélyülésben
    • A haladás során bejárható az épülő torony a virtuális térben
    • Szintek végén játékos feladatok
  • Az oktatóanyagok hozzáférhetők bármilyen eszközről (okostelefon, stb.) pl.: 360-as videó formájában
  • Könnyű megértés
    • Az oktatóanyagok egyszerre tartalmaznak ábrákat, képleteket és narrációt
  • Fiatalok számára különösen vonzó az új technológia
  • Digitálisan terjeszthető, távolról elérhető
  • Az eszközből adódóan a headseten kívül nem kell hozzá semmi (kábelek, számítógép)
  • Újítások a VR-ban
    • Képletelemeket megfogva új információk jelennek meg
    • Intuitív, könnyen elsajátítható kezelés
    • Interakció a virtuális kezekkel: gombok, karok (valósághű ütközés)
  • Bővíthető keretrendszer
    • Bővíthető tananyag új témakörökkel, tantárgyakkal (új szintekkel, tornyokkal a virtuális térben)
    • Unityben fejlesztettük, így a program lefordítható szinte bármilyen eszközre (tetszőleges VR-headset, okostelefon, számítógép, stb.)